KIrkkoherran vaalit su 19.5.2024 klo 11-18 seurakuntakodin salissa

su 19.5. klo 11.00 – su 19.5. klo 18.00

Seurakuntakoti

KÄRSÄMÄEN SEURAKUNNASSA toimitetaan kirkkoherran vaalit sunnuntaina 19.05.2024 heti kirkonmenojen jälkeen seurakuntakodin salissa klo 11-18. Tätä edeltävällä viikolla on ennakkoäänestys seurakuntasalissa, MA-PE 13.-17.5.2024 klo 9-18. Äänioikeutettuja ovat ennen ensimmäistä vaalipäivää 18 vuotta täyttäneet seurakuntamme jäsenet, jotka ovat olleet seurakuntamme jäseniä 70 päivää ennen vaalipäivää. Ehdokkaiden haastatteluilta on torstaina 18.4. klo 18 seurakuntakodin salissa. Tule tutustumaan heihin! Kahvia ja purtavaa on palan painikkeeksi! Ehdokkaiden antavat vaalinäytötseuraavasti: Su 28.4 klo 10 messun toimittaa 1. vaalisijalla oleva Lauri Pietikäinen. Su 5.5. klo 10 messun toimittaa 2. vaalisijalla Rainer Väänänen. Kirkossa pystökahvit messujen jälkeen, jolloin heihin voi tutustua. NÄITÄ messuja EI LÄHETTÄ suoratoistona vaan myöhemmin viikolla Kärsämäen seurakunnan YouTube-lähetyksissä. Tule siis nyt paikan päälle! Ja seuraa tiedotusta nettisivuillamme sekä Kalajaska -lehdessä ja Pyhäjokiseutu-lehdessä. Seurakunnassa on nyt suorat kirkkoherran vaalit. Sinä äänioikeutettu, käytäpä ääntäsi!

Ehdokkaiden antavat vaalinäytötseuraavasti:  Su 28.4 klo 10 messun toimittaa 1. vaalisijalla oleva Lauri Pietikäinen. Su 5.5. klo 10 messun toimittaa 2. vaalisijalla Rainer Väänänen. Kirkossa pystökahvit messujen jälkeen, jolloin heihin voi tutustua. NÄITÄ messuja EI LÄHETTÄ suoratoistona vaan myöhemmin viikolla Kärsämäen seurakunnan YouTube-lähetyksissä. Tule siis nyt paikan päälle!  Ja seuraa tiedotusta nettisivuillamme sekä Kalajaska -lehdessä ja Pyhäjokiseutu-lehdessä.

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä