Lähetystyö

Mitä lähetystyö on?

Lähetystyö on Jeesuksen antamaan käskyyn perustuvaa evankeliumin levittämistä niiden keskuuteen, jotka eivät ole kristittyjä tai jotka ovat vieraantuneet kristillisestä uskosta. Lähetystyö on seurakunnan perustehtävä jota toteutetaan varustamalla seurakuntalaisia lähetystehtävään sanalla ja sakramenteilla, tiedottamalla ja kasvattamalla, lähettämällä lähetystyöntekijöitä kirkon lähetysjärjestöjen kautta sekä tukemalla heidän työtään taloudellisesti ja rukouksin.

Tuettavat kohteet:

Suomen Lähetysseuran kautta:

1. Nepalin lasten hyväksi tehtävä työ:

– Mugun kylän alakastisten daliti-heimon tyttöjen koulutusohjelma
– Vammaisten lasten kummilapsiohjelma, tuki mm. kirkon vaivaisukon kautta. Ystävyyskohteena Dharanin sokeiden koulu, Voit tukea tätä kohdetta lahjoittamalla Suomen Lähetysseuran tilille haluamasi summan. Tilinumero on FI38 8000 1400 1611 30. Viitenumero on 981407225029054.

2. Raamatunkäännös- ja kristillinen kirjallisuustyö.

3. Kalajoen rovastikunnan nuorisotyöllä on yhteisenä kohteena Pyhtilän perhe Tansaniassa.

Suomen Pipliaseuran kautta:

- Pipliaseuran raamatunkäännös- ja levitystyönn tukeminen

Lähetyssihteerinä toimii nuorisotyönohjaaja. 0504318996

Krusifiksi