Sellon viemää! Seeli Toivio

Sellon viemää! -konsertti

Seurakuntakoti

Sellon viemää! Seeli Toivio Elokuvamusiikin tunnelmissa Su 5.5. klo 15.00 Kärsämäen seurakuntasali Ohjelma 15€ (Käteismaksu)

Sellon viemää!

Elokuvamusiikin tunnelmissa

Seeli Toivio, sellot ja laulu

Sunnuntaina 5.5. soi Kärsämäen seurakuntasalissa noin tunninmittainen konsertti "Sellon viemää!", jossa kuullaan klassista, yli 200-vuotiasta selloa, paljon erilaisia lauluja ja erityisesti elokuvamusiikkia. Ohjelmassa on mm. Oskar Merikantoa, elokuvamusiikkia Ennio Morriconesta Tuulen viemään, Jurassic Parkiin, Indiana Jonesiin ja myös mm. Titanicin rakastettu teema kuullaan. Oletko koskaan kuullut Taru sormusten herrasta sellolla soitettuna? Nyt on siihenkin tilaisuus. Konsertissa soi vanhan sellon lisäksi moderni Yamaha-sähkösello. Seeli Toivio on monipuolinen muusikko, joka sellonsoiton lisäksi on myös oopperalaulaja ja viihdemusiikin (mm. iskelmän, popin ja teknon) säveltäjä ja sovittaja. Lahtelaissyntyinen Toivio on jo tuttu esiintyjä Kärsämäellä. Hän on musiikin tohtori (Sibelius-Akatemia) ja on esiintynyt kotimaan lisäksi laajasti ulkomailla, mm. Euroopassa ja Japanissa kiertueilla; esimerkiksi New Yorkin Carnegie Hall, Wienin Musikverein, Lontoon Queen Elizabeth Hall ja Amsterdamin Concertgebouw ovat hänelle tuttuja esiintymissaleja niin solistina kuin kamarimuusikkonakin. Konsertin aikana Seeli kertoo mm. selloistaan. Tervetuloa kuulemaan selloja ja lauluja elokuvamusiikin tunnelmissa! Käsiohjelma maksaa 15 euroa ja sen voi maksaa käteisellä. Myynnissä on myös Seeli Toivion lukuisia cd-levyjä, mm. laululevyjä sekä hieno uutuus-sellolevy "Öinen näky". Levyostoissa käy käteisen lisäksi MobilePay ja kortit.

Yhteistyössä: Kärsämäen kulttuuritoimi ja seurakunta