MUUTOKSET HALTUUN -tilaisus. Ratkaisukeskeisen taideterapian avulla muutoksien kohtaamiseen

la 20.4. klo 11.00 – la 20.4. klo 15.00

Seurakuntakoti

La 20.4. klo 11-15Ratkaisukeskeisen taideterapian avulla muutoksien kohtaamiseen seurakuntakodissa. Kärsämäen Maa- ja Kotitalousseura ry ja seurakunta (Tarja Luonua ja Marja Valkama).

La 20.4. klo 11-15 KAIKILLE AVOIN TILAISUUS:  MUUTOS KAIKILLA MAUSTEILLA.

Muutokset haltuun kuvateravian avulla. Lähdetään käsittelemään muutosta ratkaisukeskeisesti kuvien kautta. Asiaan meidät johdattaa ratkaisukeskeinen kuvataide- ja lyhytterapeutti Marja Valkama.

Mukana ovat Kärsämäen seurakunta ja Maa-ja kotitalousnaiset. Päivän aikana tarjoillaan pientä välipalaa. Tilaisuus on kaikille maksuton.

Lisätietoja antaa Tarja Luonua p. 500 5350 273. Tervetuloa!  Ratkaisukeskeisen taideterapian avulla muutoksien kohtaamiseen seurakuntakodissa. Kärsämäen Maa- ja Kotitalousseura ry ja seurakunta.

Kärsämäen Maa- ja kotitalousseura ry ja seurakunta

Kirkkoherra
Frosteruksenkatu 16