Kärsämäen kirkkoherraehdokkaiden tutustumisilta TORTSTAINA 18.4.2024 klo 18 seurakuntakodin salissa

to 18.4. klo 18.00 – to 18.4. klo 20.00
To 18.4. Seurakuntakodissa klo 18 alkava yleisötilaisuus, jossa haastatellaan kirkkoherraehdokkaita Lauri Pietikäistä (1. vaalisija) ja Rainer Väänästä (2. vaalisija). Tule ja tutustu. Ja äänestä vaalissa ja anna äänesi vaikuttaa!

Seurakuntakoti

KÄRSÄMÄEN SEURAKUNNASSA toimitetaan kirkkoherran vaalit sunnuntaina 19.05.2024 heti kirkonmenojen jälkeen seurakuntakodin salissa klo 11-18. Tätä edeltävällä viikolla on ennakkoäänestys seurakuntasalissa, MA-PE 13.-17.5.2024 klo 9-18. Äänioikeutettuja ovat ennen ensimmäistä vaalipäivää 18 vuotta täyttäneet seurakuntamme jäsenet, jotka ovat olleet seurakuntamme jäseniä 70 päivää ennen vaalipäivää.

To 18.4. Seurakuntakodissa klo 18 alkava yleisötilaisuus, jossa haastatellaan kirkkoherraehdokkaita Lauri Pietikäistä (1. vaalisija) ja Rainer Väänästä (2. vaalisija)Tule ja tutustu. Ja äänestä vaalissa ja anna äänesi vaikuttaa!

Ehdokkaiden vaalinäytöt ovat su 28.4 klo 10 messun toimittaa 1. vaalisijalla oleva Lauri Pietikäinen ja su 5.5. klo 10 messun toimittaa 2. vaalisijalla Rainer Väänänen. Kirkossa pystökahvit messujen jälkeen, jolloin heihin voi tutustua. Kyseiset messut lähetetään myöhemmin Kärsämäen seurakunnan YouTube-lähetyksissä. Tule siis nyt paikan päälle!  Ja seuraa tiedotusta nettisivuillamme, kunnan tiedotteessa KAIUSSA sekä Kalajaska -lehdessä.

Seurakunnassa on nyt suorat kirkkoherran vaalit. Sinä äänioikeutettu, käytäpä ääntäsi!

• Nuorille Nuorille
  • Aikuisille Aikuisille