Tule kuoroon

Musiikki ja kuorotoiminta

Halleluja! Hyvä on Jumalaamme sävelin kiittää, ihanaa on virittää ylistyslaulu! Ps. 147:1

Juhlat

Vihkimisessä ja siunaustilaisuudessa käytettävän musiikin ja virsien suhteen on suotavaa ottaa yhteyttä kanttoriin hyvissä ajoin. Kanttorin kanssa voi sopia ajan kirkkoon esim. häämusiikin tutustumiseksi. Kirkollisissa toimituksissa käytettävä musiikki tulee olla sopusoinnussa tilaisuuden luonteen ja tilan kanssa. Saat yhteyden helposti vaikkapa sähköpostilla.

Laulattaako?

Kuorossa laulaminen on antoisa, virkistävä, terveellinen ja kehittävä harrastus. Laulamme vaihtelevaa ja monipuolista ohjelmistoa klassisen kirkkomusiikin helmistä uusimpiin hengellisiin lauluihin. Harjoitusten alussa on äänenmuodostusta ja aluksi on mahdollista saada myös yksilöllistä ohjausta. Aiempaa kuorokokemusta emme edellytä. Kuorot ottavat mielellään uusia laulajia kaikkiin ääniin.

Kuoroilla on kesätauko suunnilleen koulujen mukaisesti.

Lapsikuoro Versot   torstaisin klo 17.30 seurakuntakodissa

Seurakunnan lauluryhmä tulee Seurakuntakuoron tilalle.
Nimi vaihtuu, mutta laulu jatkuu. Seuraa kirkollisia milloin lauletaan ja harjoitellaan.

Kuorojen toiminnasta ilmoitetaan kirkollisissa ilmoituksissa.

Kirkon ja seurakuntatalon konserttivuokrat

Kirkon vuokra konsertteja varten on 250 euroa. Seurakuntatalon vuokrat peritään sen mukaisina kuin muidenkin tilaisuuksien vuokrat, jotka vaihtelevat 80 – 230 euron välillä riippuen siitä, mitä tiloja on käytössä. Lähtökohtana on se, että taiteilija vie mukanaan koko konsertin tuoton.

Vuokria ei peritä paikkakuntalaisilta tai täältä kotoisin olevilta.

Kirkkoneuvoston päätöksellä lisäksi määritettiin, että mikäli konsertilla on seurakunnallisen tilaisuuden luonne eikä sillä pyritä ammattimaiseen voiton tavoitteluun, vuokraa ei peritä.

Tule kuoroon