Kirkko

Jumalanpalvelus ja yleinen seurakuntatyö

AlttariesineitäKärsämäen seurakunnan sanajumalanpalvelus tai messu pidetään pääsääntöisesti Engelin kirkossa klo 10.00. Kesäaikaan myös Paanukirkon kellot kutsuvat  juhannuksesta heinäkuun loppuun jumalanpalvelukseen. Jumalanpalveluksen alkamisaika voi olla myöhäisempi kuin klo 10.00, etenkin kaksoispyhän jälkimmäisenä pyhänä. Keväisin ja syksyisin järjestetään koululaisjumalanpalvelukset. Päiväkoti-ikäisille on pääsiäis- ja adventtihartaudet.

Kirkossa pääsisäänkäynnin eteisessä on esirukouslaatikko, joka tyhjennetään juuri ennen jumalanpalvelusta, myös palautelomakkeen kautta voi lähettää. Esirukouspyynnöt luetaan yleisessä esirukouksessa anonyymisti, nimettöminä!

Tekstinlukijoita ja muuta apua otetaan aina vastaan!! Otapa yhteys khraan, Heikin tavoittaa : 040-8675096

Youtube -jumalanpalvelus Kärsämäen kirkosta

YouTubessa. TÄSSÄ LINKKI

Suora lähetys pyhäpäivisin. Katso kirkollisista alkamisajankohta.

Nettiradio

Kärsämäen kirkko

Keski-Pohjanmaan kaikki nettiradiot tästä linkistä.

Kirkkoherra
Frosteruksenkatu 16