Löytöpirtti

Kirpputori - Kyläpaikka

Löytöpirtin kuva

Fosteruksenkatu 16, 86710 Kärsämäki

LÖYTÖPIRTTI avoinna TI-KE-TO klo 11-14.

Löytöpirtillä voit tehdä edullisia vaate- kenkä-, lelu- ja kirjaostoksia. Voit myös lainata kirjoja. Löytöpirtillä on myynnissä myös uutta tavaraa; käsitöitä, sukkia, lapasia, tossuja sekä suosittuja ”vauvasukka – kortteja”. Myynnissä on myös oman seurakunnan suruadresseja.

LÖYTÖPIRTTI ON MYÖS FACEBOOKISSA!

Löytöpirtti ja Kyläpaikka tarjoavat mielekästä ja kiinnostavaa tekemistä. Työntekijäporukassa on tilaa vakinaisille, keikkatyöntekijöille ja satunnaisille apulaisille.

Seurakunnan kirpputori-kyläpaikka LÖYTÖPIRTTI sijaitsee seurakuntatalon pihapiirissä. Kirpputori aloitti toimintansa v. 1986.  Se on alusta lähtien toiminut ainoastaan vapaaehtoisvoimin. Kirpputorin tuotoilla saadaan varoja oman seurakunnan diakoniatoimintaan, nimikkolähettityöhön ja yhteisvastuukeräykseen. Rakennuksen yksi huone on kalustettu kahvittelupaikaksi, ns. kyläpaikaksi. Kirpputori-Kyläpaikka on avoinna TI-KE-TO klo 11-14.

Voit tulla ostamaan tai tuoda vaatteita ym. hyväkuntoista tavaraa myyntiin. Kodinkoneita emme voi ottaa vastaan.

Vapaaehtoistyön tärkeys tulee esille Löytöpirtin toiminnassa. Löytöpirtin toimintaa pidetään yllä täysin vapaaehtoisin voimin.

Toiminnan jatkuvuuden ylläpitämiseksi tarvitsemme lisää vapaaehtoisia työntekijöitä Löytöpirtin toimintaan mukaan.

Kahvila Kahvila
wc wc